Wageningse aanpak

Om de transitie in een stroomversnelling te brengen, is een andere manier van denken nodig. De marketing biedt daarvoor goede aanknopingspunten. Namelijk uitgaan van de behoeftes van mensen en de aarzeling die ze voelen. Een oplossing bieden voor het woud aan ondoorzichtige informatie. Vertrouwen opbouwen. De Wageningse Lente pakt deze uitdaging integraal aan. We combineren marketing met Wageningse kennis en passie.

Inzet Wageningse kennis

Wageningen herbergt gigantisch veel kennis. Over de climat change, de impact op onze fysieke leefomgeving, de circulaire economie, biodiversiteit, ons eten en ons gedrag. Ook over diverse culturen, technologie en de impact van locatie-data. Die inhoudelijk kennis maakt dat we weten waarover we het hebben.

Focus op digital en business

Daaraan voegen we kennis en ervaring toe over marketing, online marketing en communicatie, digital pr, design en business development. De focus op digital is logisch als je met de toekomst bezig bent. Ook als je internationale ambities hebt en de uitdagingen groot zijn.

Creatieve benadering

Tot slot, een grote doses innovativiteit en out-of-the-box-denken completeren de Wageningse Lente. Voor ons staat één resultaat: jouw impact vergroten. En daar past een integrale, creatieve benadering bij.

Wil je ook meer impact?