Onze klanten

De informatie op deze pagina is bijna compleet, maar we zijn er hard mee aan het werk. Wilt u meer weten? Neem dan gerust contact op!

De Wageningse Lente, met de focus op verduurzaming, bestaat sinds januari 2020. Echter we werken al jaren succesvol voor het onderwijs, de bouw, vitale infra, geo-ICT, energiebesparing, circulaire economie, food, agro en niet te vergeten voor de stad Wageningen. Zie hieronder diverse cases die we de afgelopen jaren in het domein duurzaamheid hebben gedaan.

AlleEnergiebesparingFoodsectorGezondheidOnderwijsOverheidOverigRetailTechnologieWageningenZorg

Momentje!
Cases ophalen..
De Waterlanders
Brody heeft in het voorjaar van 2011 de publiciteit van ‘Tocht’, een reeks bijzondere theatervoorstellingen van de Waterlanders in Amsterdam en Wageningen, inclusief inzet website en social media. Het succes was groot, alle voorstellingen uitverkocht!
Wageningen UR en Ministerie LNV
Diverse onderzoeken naar mate van doorstroming van wetenschappelijke kennis naar de maatschappij. Van beleidsondersteunende onderzoeken van LNV, waaronder Biobased Economy en energietransitie.
Energiecentrum
Ruim 2 jaar voor Energiecentrum MKB ondernemers gestimuleerd tot energiebesparing, zoals vastgelegd in Duurzaamheidsakkoord. Inzet via informatie op de website, brochures, online tools, omnichannelcampagnes, e-mailmarketing, radiocommercials en pr.
Gemeente Wageningen
We mochten in de publiciteit verzorgen rond het bezoek van koning Willem-Alexander en koningin Máxima. De gemeente Wageningen vroeg ons een plan te ontwikkelen om de stad te promoten.
Kringloop Rataplan
Voor Rataplan, een keten van 24 kringloopwinkels, hebben we diverse acties ontwikkeld voor hun winkels, de landelijke kringloopdag en acties om meer goede spullen binnen te krijgen. Inzet: website, social media, banners en flyers.
Dirkzwager advocaten en notarissen
Vandaar dat Brody de online prestaties heeft geanalyseerd en op basis van ontwikkelingen in de markt en customer insights een verbeterplan voor de nabije toekomst heeft opgesteld.
Geodan
Voor Geodan gewerkt aan awareness van locatiegebaseerde oplossingen voor het verbeteren van onze leefomgeving: windmolenplanner, smartcity, VR, toekomstscenario's , veiligheidssysteem ProRail, smart-grids, ontsluiting data voor duurzame energie.
Plastic Soup Surfer
De Plastic Soup Surfer vraagt met stunts actie voor het afvalprobleem en het invoeren van statiegeld voor petflessen. Wij hebben hem onthaald en een platform op een festival gegeven. Inzet: pr, social media.
Gemeenteraad Wageningen
Op 22 februari 2018 voerden we succesvol een Virtual Reality-experiment ‘Wageningen 2030’ uit met de gemeenteraad van Wageningen.
De Gelderhorst
De Gelderhorst is het enige zorgcentrum voor oudere Doven in Nederland. Voor de nieuwe website mocht Brody de teksten schrijven. 
Robin French Bakery
We mochten de website ontwikkelen: concept, tekst, vormgeving, bouwen en SEO. Een Franse touch in beeld en teksten. Dichter bij Frankrijk komt u  niet.
Trivium
We zijn er trots op dat we het jaarverslag 2018 van Trivium in een digitale versie mochten maken. We hebben er een toegankelijk digitaal magazine van gemaakt.
Arns Makelaardij
Ons viel die eer te beurt om een droom neer te laten dalen in de nieuwe website van Arns Makelaardij. In stilte hebben we samen gewerkt aan een nieuw concept: Dromen met de ogen open.
Mercadero
Mercadero begeleidt bedrijven in ontwikkelingslanden die hun foodproducten in Europa willen afzetten. Mercadero vroeg in 2009 Wageningse Lente een huisstijl te ontwerpen.
Casa Foresta
Voor de Wageningse foodinnovator Evenaar hebben we het merk Casa Foresta ontwikkeld. De groeibaaltjes van diverse soorten paddestoelen zijn inmiddels in delicatessenzaken in Nederland en UK te koop. Inzet: merkontwikkeling.
Dekker Groep
Dekker is een duurzaam zandwinningsbedrijf met maatschappelijke impact. Wij helpen Dekker aan een groter bereik buiten de grondstoffenbranche. Inzet: contentmarketing, pr, social media en webcare.
Blog
Verschillende blog artikelen, geschreven door Marianna van den Broek.
Goed Gevoed
Goed Gevoed geeft advies over gezonde en duurzame voeding en doet dat aan de hand van kooklessen in de gezondheidszorg. Een mooi bedrijf dat wil groeien. Inzet: business development, communicatiestrategie, website.
Kringloopwinkels
KringloopCentrale Eemnes-Huizen is net als andere kringloopwinkels al jaren een voorloper in de circulaire economie. Nu ontdekt door het grote publiek maakt het bedrijf een snelle groei door en is toe aan professionaliseringsslag. Inzet: (online) marketingstrategie en branding.
Basisschool De Bijenkorf
Soms heeft een mooie school een extra zetje nodig. En als dat een nieuwe duurzame school is, is dat een vette uitdaging. Inzet: marketingstrategie, conceptonwikkeling, pr, website, facebook-ads, e-malmarketing, buzz-marketing.
InCorporaSana Natuurgeneeskunde
Hoe maak je natuurgeneeskunde laagdrempelig? Meer balans van lichaam en geest, met minder stressklachten. Dat was onze uitdaging voor IncorporaSana, praktijk voor natuurgeneeskundige therapie. Inzet: branding en website.

Wil jij ook meer impact?