Onze klanten

Wageningse Lente, met de focus op verduurzaming, bestaat sinds januari 2020. Echter we werken al bijna 20 jaar succesvol voor het onderwijs, de bouw, vitale infra, geo-ICT, energiebesparing, circulaire economie, food, agro en niet te vergeten voor de stad Wageningen. Zie hieronder enkele cases die we de afgelopen jaren in het domein duurzaamheid en duurzame ontwikkeling hebben gedaan.

Deze pagina  ondergaat momenteel een transitie. We werken aan een nieuwe presentatie. Wilt u meer weten? Neem dan gerust contact op!

AlleBouwsectorCultuurEnergiebesparingFoodsectorGezondheidMobiliteitOnderwijsOverheidOverigRetailTechnologieWageningenZorg

Momentje!
Klanten ophalen..
EasyMarcs®
Voor outdoor-innovator MarcsTech het merk EasyMarcs® en webshop ontwikkeld
Margrietschool
Nieuw logo en een nieuwe frisse website voor een basisschool
Truffelgaard
Uitbouwen agroforestry business: truffel telen in Nederland
Kunstenaarscollectief Waterlanders
Publiciteit van theatervoorstellingen en branding van het internationaal opererende theatergezelschap.
Wageningen UR en Ministerie LNV
Onderzoeken of en hoe wetenschappelijke kennis doorstroomt naar de maatschappij
QuadriE
Website voor een innovator: energie-opslag voor de toekomst
Energiecentrum
MKB ondernemers stimuleren tot energiebesparing met online en offline communicatie
Gemeente Wageningen
Publiciteit voor het bezoek van het koninklijk paar aan Wageningen
Kringloop Rataplan
Communicatie voor de keten van 24 kringloopwinkels in het westen van Nederland
Dirkzwager advocaten en notarissen
Verbeterplan online presence op basis van marktontwikkelingen en customer insights
Plastic Soup Surfer
Publiciteit voor de actie van de Plastic Soup Surfer voor invoeren van statiegeld op plastic flesjes en blikjes
Gemeente Wageningen
Virtual Reality-experiment ‘Wageningen 2030’ voor gemeenteraad van Wageningen
De Gelderhorst
Schrijven voor Doven vraagt inlevingsvermogen en een aangepast taalgebruik
Robin French Bakery
Website voor de Franse Bakker: concept, tekst, vormgeving, bouwen en SEO.
Arns Makelaardij
Nieuwe website met een nieuw concept: Dromen met de ogen open
Mercadero
Huistijlontwikkeling voor Mercadero die foodproducenten in ontwikkelingslanden ondersteunt
Casa Foresta
Het merk Casa Foresta ontwikkeld: groeibaaltjes van paddestoelen
Dekker Groep
Contentmarketing en reputatiemagement voor zandwinningsbedrijf met maatschappelijke impact
Rataplan
Aggregate extraction
Dekker is a sustainable sand extraction company with societal impact. We help Dekker to gain wider brand awareness outside of the natural resources branche. Approach: contentmarketing, PR, social media and webcare.
Reducing energy consumption in industry
We've developed informative compaigns to combat energy waste in industry that uses compressed air and cooling. Approach: banners, advertorials in e-newsletters, website content, and brochures.
Wageningen UR
We have carried out several research projects into the flow of scientific knowledge to society. These projects served policy-supporting research by LNV, among which Biobased Economy and Energy transition.
Location intelligence
For Geodan (GIS-company) we worked on awareness of lokation based solutions for improving our living environment. Such as the planning of wind turbines, Smartcity VR, future scenarios, safety system ProRail, smart-grids, and making data about energy consumption accessible.
VR experiment
We set up virtual reality for an integral vision on future Wageningen. Participants from the local council, entrepeneurs, university and the province Gelderland took a 3D walk from Stadbrink to the city canal and experienced two future scenarios
Saving energy programm
For Energiecentrum MKB, we have encouraged companies to save energy as laid down in the Sustainability Agreement. Via a new website, brochures, online tools, omnichannel campaigns, e-mail marketing, radio commercials and pr.
Thriftshop Rataplan
We have developed several campaigns for Rataplan, a chain of 24 recycle shops, that aimed to increase the quality and quantity of goods donation. Approach: website, social media, banners and flyers.
Goed Gevoed
Advies positionering en business development, huisstijl ontwikkeld
Organic food
Goed Gevoed advises about healthy and sustainable food and gives cooking lessons to individuals and to health care professionals. A great company looking for growth. Approach: business development, branding and a new website.
Plastic litter
The Plastic Soup Surfer uses stunts to demand attention for the litter problem and the introduction of deposits for PET bottles. We welcomed him to Wageningen and created a platform for him at a fesival. Approach: PR, social media
Basisschool De Bijenkorf
Herpositioneren basisschool: branding met een positief resultaat: groei 400%
De Bijenkorf
Sometimes a good school needs a push. Launching a nieuw, sustainable school makes for a cool challenge. Approach: marketing strategy, concept development, PR, website, facebook ads, email marketing, buzz marketing.
Digital accessibility
Location-intelligence is a permissions app for the construction sector launched by Geodan. We used website, multichannel campaigns for generating leads and brand awareness. Approach: startegy, SEA, SEO, display, social media, content marketing and email marketing.
More balance
How can you make natural medicine accessible? More balance in body and mind, with fewer stress issues. That was our challenge for IncorporaSana, a practice for natural medicine. Approach: branding and website.
InCorporaSana Natuurgeneeskunde
Branding en website: hoe maak je voetreflexmassage toegankelijk?

Wil jij ook meer impact?